Sunday, June 15, 2008

Post Dlm Blog MP Kota Belud: HAKISAN PANTAI KG PANTAI EMAS


DALAM POST INI, SAYA (GuNTaYK) ada tumpang tanya tentang "Skim Penaiktarafan Pengairan Tamu Darat" yg dimulakan pd 2006 tapi sehingga Jun 2008 belum siap2 lagi!!

LaNuN_PiMaS:-

Assalamualaikum yb DARD, artikel pertama saya mengenai hakisan pantai telahpun saya hantar dalam ruangan ini. saya mohon pandangan dan cadangan YB DARD mengenai hal ini. Perkara ini telah pun dibuat lapuran kepada alam sekitar namun sehingga sekarang ini tidak mendapat maklum balas yang positif dan semua penduduk yang ditimpa benca alam yang lalu merakamkan ribuan terima kasih atas keperihatian yang YB DARD namun Rakyat Kota Belud beruntung dapat wakil rakyat yang perihatin.

GuNTaYK:-

Minta YB DARD "POSTKAN" jawapan dlm blog ini...termasuk jawapan yg YB DARD dapat berhubung dgn isu yg saya kemukakan berhubung "SKIM PENAIKTARAFAN PENGAIRAN TAMU DARAT". Terima Kasih..

GuNTaYK:-

YB DARD..Isu2 & masaalah2 seperti ini adalah "PENTING" dan perlu diberi "KEUTAMAAN" berbanding dgn isu2 remeh-temeh yg kadang2 blogger2 kemukakan dlm BLOG YB DARD ini!! Fikir2kanlah!!!

Pendeta22:-

Mau tanya lanun, kenapa nama Kg ko nie Pantai Emas??. di pantai tu banyak emas ka?

YB_DARD:-

GuNTaYK, pengairan Tamu Darat akan selesai dilaksanakan hujung tahun ini. Ada kelewatan sedikit. Projek itu sepatutnya selesai bulan mac yang lalu. Tk.

YB_DARD: Lanun, sila kemukan surat tersebut kpd saya utk diteliti. Tq.

GuNTaYK:-

Terima kasih YB. Harap2 kami dapat bersawah thn ini ataupun sekurang-kurangnya tahun depan, dah 3 thn tak bersawah ni...asyik2 beli beras sahaja.


(dipetik dari Blog MP Kota Belud - http://www.mpkotabelud.blogspot.com)

No comments:

Post a Comment